maandag 20 oktober 2008

Dear Stans

Dear Stans,

Hierbij mijn oprechte excuses voor mijn afwezigheid de laatste twee weken.
Ik weet dat t moeilijk voor jullie geweest is en de honger naar een nieuwe post te ondragelijk voor woorden was, maar ik wil jullie gerust stellen met het feit dat dit niet meer zal gebeuren.

De afgelopen 2weken is het een en ander gebeurt zo heeft de homeboy Ollie de Kel Spencer ML75 contest gewonnen en komt op de aankomende global connection mixtape. Van hem zal je dus zoiezo meer horen.

Ook kan ik zeggen dat het kamp van Zane Meets World ook niet stil zit. Mensen direct om mij heen weten wel het een en ander, maar ik kan daar helaas niet teveel over zeggen behalve dat het TE HARD WORDDD.

Tegenwoordig ben ik niet meer de enige die zal posten op Zane Meets World, maar zal ik worden versterkt door Ash, en Emad. Heb jij als stan ook iets dat jij graag vermeld wilt zien op mijn blog? Dan kan je me gewoon een mailtje sturen naar hussein.suleiman@gmail.com .

Geen opmerkingen: