zondag 21 september 2008

Rock The Bells Europe edition



Ik riep het al een tijdje maar nu is t echt officieel, rock the bells steekt dit jaar de atlantische oceaan over om ook de Europese hiphop heads te blessen met een te dikke line up. Zelfs in mijn wildste dromen kwam het niet voor dat alle originele members van the pharacyde een concert zouden geven samen met andere hiphopgiants als mos def, nasir, the de la, en epmd niet te vergeten. De avond word aan elkaar gelijmd door supernatural en scratch van the roots.

Rock the bells was zo groot dit jaar in the states omdat a Tribe Called Quest een van de hoofdacts waren. Helaas zie ik ze niet staan op de flyer, maar geruchten zijn dat Q-tip solo komt. Guerilla Union & 1st Priority lieten wel weten dat er nog internationale acts kunnen worden toegevoegd aan deze te dikke line up.

Ik ben benieuwd..




en ohja de kaartjes zijn natuurlijk al binnen.
Als iemand me kan uphooken met superVIP tickets of backstage passen zou dat echt geweldig zijn.
HOOK ME UP PEOPLES HOOK ME UPPP

Geen opmerkingen: